LVIII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku - 24 lutego 2022 r.
24 lutego 2022 r. o godz. 10:00 w trybie zdalnym
odbędzie się
LVIII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku
Porządek obrad
1. Sprawy organizacyjne.
1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2) Przyjęcie protokołu z XXXV sesji.
2. Pisemna informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3. Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2021 r. jednostek podległych gminie:
1) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2021 r. Prudnickiego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w tym:
a) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2021 r. Prudnickiego Ośrodka Kultury (druk nr 1009)
b) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Prudniku za 2021 rok (druk nr 1010)
c) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej Kina "Diana"- obiektu Prudnickiego Ośrodka Kultury w Prudniku za 2020 rok (druk nr 1011)
2) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2022 r. Muzeum Ziemi Prudnickiej (druk nr 1012)
3) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2021 r. Gminnego Zarządu Oświaty i Wychowania (druk nr 1013)
4. Gospodarka finansowa:
1) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2022 rok (druk nr 1014)
2) Podjęcie uchwały w zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2022-2025 (druk nr 1015)
5. Gospodarowanie mieniem:
1) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie nieruchomości w formie aportu do spółki SIM Opolskie Południe Sp. z o.o. z siedzibą w Prudniku (druk nr 1016)
2) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 1017)
3) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 1018)
4) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 1018a)
5) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości (druk nr 1019)
6) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej 1 w Prudniku (druk nr 1020)
7) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej 1 w Prudniku (druk nr 1021)
8) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej w Prudniku (druk nr 1022)
9) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej w Prudniku (druk nr 1023)
10) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej w Prudniku (druk nr 1024)
11) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej w Prudniku (druk nr 1025)
12) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej w Prudniku (druk nr 1026)
13) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Łuczniczej w Prudniku (druk nr 1027)
14) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w dzierżawę placu manewrowego przy ul. Łuczniczej 1 w Prudniku (druk nr 1028)
15) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej w Prudniku (druk nr 1029)
16) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej w Prudniku (druk nr 1030)
17) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej w Prudniku (druk nr 1031)
18) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej w Prudniku (druk nr 1032)
19) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej w Prudniku (druk nr 1033)
20) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej w Prudniku (druk nr 1034)
21) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej w Prudniku (druk nr 1035)
22) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w dzierżawę placu manewrowego przy ul. Kolejowej 7 w Prudniku (druk nr 1036)
23) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem lokali użytkowych w Regionalnych Inkubatorach Przedsiębiorczości w Prudniku (druk nr 1037)
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) Podjęcie uchwały w sprawie lokalnego programu osłonowego "Wspieraj Seniora w Prudniku" (druk nr 1038)
2) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania (druk nr 1039)
3) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członka Ochotniczej Straży Pożarnej który uczestniczył w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub Gminę (druk nr 1040)
4) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Prudnik (druk nr 1041)
5) Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Prudnik w 2022 roku (druk nr 1042)
6) Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę Nr L /770/2018 Rady Miejskiej w Prudniku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych szkół oraz publicznych i niepublicznych przedszkoli prowadzonych na terenie Gminy Prudnik przez osoby fizyczne lub osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego, trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji oraz terminu i sposobu jej rozliczania (druk nr 1043)
7) Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia gminnej jednostki budżetowej „Żłobka Nr 1 w Prudniku” oraz nadania jej statutu (druk nr 1044)
8) Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia gminnej jednostki budżetowej „Żłobka Nr 2 w Prudniku” oraz nadania jej statutu (druk nr 1045)
9) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie dla gminy Prudnik na lata 2021 – 2026 (druk nr 1046)
7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
8. Interpelacje i wnioski radnych.
9. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.
Wersja XML