LVI Sesja Rady Miejskiej w Prudniku - 27 stycznia 2022 r.
27 stycznia 2022 r. o godz. 10:00 w trybie zdalnym
odbędzie się
LVI Sesja Rady Miejskiej w Prudniku
Porządek obrad
1. Sprawy organizacyjne:
1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2) Przyjęcie protokołu z LIV sesji.
3) Przyjęcie protokołu z LV sesji.
2. Pisemna Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego - Gminę Prudnik za rok 2021 (druk nr 984)
4. Gospodarowanie mieniem:
1) Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 985)
2) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości ograniczonym prawem rzeczowym użytkowania (druk nr 986)
3) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 987)
4) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 988)
5) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 989)
6) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 990)
7) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 991)
8) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 992)
9) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 993)
10) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 994)
11) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 995)
12) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 996)
13) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 997)
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) Podjęcie uchwaly w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części wsi Łąka Prudnicka i Moszczanka (duk nr 998)
2) Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania (druk nr 999)
3) Podjęcie uchwaly w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Prudnik oraz w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do pierwszych klas publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Prudnik dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem danej szkoły (druk nr 1000)
4) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Prudnik, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (druk nr 1001)
5) Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia pomników przyrody (druk nr 1002)
6) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 1003) – plany pracy zostaną zatwierdzone na poszczególnych Komisjach
7) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 1004) - plany pracy zostaną zatwierdzone na poszczególnych Komisjach
8) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi – projekt uchwały zostanie dostarczony po posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
9) Podjęcie uchwały w sprawie petycji bez rozpatrzenia - projekt uchwały zostanie dostarczony po posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
10) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji - projekt uchwały zostanie dostarczony po posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
6. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
8. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.
Wersja XML