Zmiana harmonogramu prac w toku konsultacji 2018
HARMONOGRAM PRAC W TOKU KONSULTACJI DO „BUDŻETU OBYWATELSKIEGO – PRUDNIK 2018” W RAMACH BUDŻETU GMINY PRUDNIK NA 2018 ROK
Nazwa zadania |
Termin realizacji |
Zamieszczenie ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji |
Do 17 maja 2017 r. |
Kampania informacyjna o konsultacjach społecznych (ulotka + plakat) |
18/05 do 18/06/2017 r. |
Zgłaszanie zadań do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego |
20/06 do 28/07/2017 r. |
Weryfikacja proponowanych do realizacji zadań pod względem formalno-prawnym (I etap: Burmistrz wraz z UM) |
31/07 do 11/08/2017 r. |
Weryfikacja proponowanych do realizacji zadań pod względem formalno-prawnym (II etap: Komisja Budżetu) |
15/08 do 31/08/2017 r. |
Publikacja zweryfikowanych wniosków wraz z uzasadnieniem o podjętej decyzji na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Prudniku |
01/09/2017 r. |
Kampania informacyjna o zgłoszonych zadaniach |
02/09 do 21/09/2017 r. |
Ustalenie listy punktów do głosowania w konsultacjach i podanie ich do publicznej wiadomości |
Do 04/09/2017 r. |
Przeprowadzenie głosowania internetowego |
24/09 do 29/09/2017 r. |
Przeprowadzenie głosowania w lokalach wyborczych |
Miasto: 25/09 do 29/09 |
Wieś: 24/09 do 29/09 |
|
Podanie do publicznej wiadomości informacji o wynikach głosowania |
Do 05/10/2017 r. |
Informacje dotyczące zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji, formularz zgłoszenia zadań oraz harmonogram prac w toku konsultacji znajdują się na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w zakładce BUDŻET OBYWATELSKI 2018.
Informacje udzielane są również telefonicznie pod numerami 77 406 62 05 i 77 406 62 07 oraz osobiście w Urzędzie Miejskim w Prudniku pokój nr 120 i nr 114.
Wersja XML